تجربه ها و خاطرات من

جمعه 27 آبان 1390
ن : کامی

به نام یار مهربان

تا حالا اسم قانون جذب رو شنیدین؟قانونی که متولیانش معتقدن بزرگترین کشف یا معجزه ی چندین سال اخیره. اگه نشنیدین کمی دربارش توضیح میدم تو این قانون باید معتقد باشی که عشق و قدرت تصور و احساس قویترین نیروی عالمه. به هرچی که فکر کنی و مدام نسبت به اون در افکارت ابراز دوست داشتن و عشق بکنی حتما به سمتت میاد. این قانون میگه(که با این قسمتش موافقم)زندگی اتفاقی برای شما رقم نمیخوره زندگی حاصل و انعکاس افکارته زندگی دنباله رو احساسات تویه.

به هرچیزی که علاقه داری دربارش عشق بورز دربارش فکر کن و تصور کن که داریش و حتما به سمتت میاد و نویسنده ی کتاب راز قدرت برای اثبات این موضوع یک خاطره از خودش تعریف میکنه میگه تو خیابون یکی از شهرهای پاریس داشتم قدم میزدم که یهو چشمم به دامن یه خانومی میفته و ازش خیلی خوشم میاد و احساس خیلی خوبی بهش پیدا کردم یک هفته از اون موضوع گذشت و من همینطور به اون فکر میکردم که وقتی صبح از خانه (که گویا در شهر دیگری بوده) به سرکار میرفتم دیدم یک دامن درست مانند اونی که دوسش داشتم تو ویترین یه مغاست زود به سمتش رفتم  که صاحب مغازه گفت این دامن اتفاقی قاطی اجناس شده و اومده ما همچین سفارشی نداشتیم و نصف قیمت این دامن را میفروشه. نویسنده اینجاست که می گه "من برای بدست آوردن دامن کاری جز دوست داشتن آن نکردم و وبا استناد به قانون جذب من به دامن عشق ورزیدم و دامن جذب شد به سمت من".بدون هیچ زحمتی!!!

قانون جذب درباره ی خلقیات انسان صادق است اگر من مدام فکر کنم ترسو هستم طبعا ترسو خواهم شد ولی اگر فکر کنم شجاع هستم شجاع خواهم شد.

واقعیتش را بخواهید من آنقدر عالم نیستم که با دلیل و منطق ثابت کنم که این قانون زیاد کاربردی نیست.ولی تجربه ای در این باره دارم که براتون تعریف می کنم.

بنده حدود چند ماه پیش یک کتاب قانون جذبی خواندم و باورش کردم خیلی هم خوشحال شدم با خودم گفتم آخ جون دیگه خوشبخت شدم. راحت میشینم یه ور به هرچی دلم خواست عشق می ورزم میاد تو دستم.اون موقع عاشق لپ تاپ بودم و الانم هستم آقا ما به این لپ تاپ هی عشق ورزیدیم هی رفتم کاتالوگشو گرفتم میخوندم هی قیمتشو میپرسیدم تو ویترین هر مغازه لپ تاپ میدیدم  یه ده دقیقه ای وامیستادم و تماشا میکردم خواب لپ تاپ میدیدم. به حدی رسیده بودم دست کسی لپ تاپ میدیدم آب دهنم میریخت اما پول نداشتم . هی گفتم قانون جذب امروز میاره الان میاد فردا میاد اما نشد که نشد. لپ تاپ شده بود آینه دقم خیلی عذابم میداد.تا اینکه دیدم به جز اذیت کردن خودم کار دیگه ای نمیکنم من که پولشو ندارم چرا خودمو سرگرم این افکار کنم و وقتم تلف شه دوباره به قناعت رو آوردم . میگم خدایا هرچی دارم شکرت هرچیم ندارم شکرت تو همه چی رو بهتر از من میدونی خودمو میسپرم دستت(اما این حرف وقتی درسته که واقعا مسلمون باشی و به سمت خدا بری حلالش برات حلال و حرامش حرام باشه نه که بری دزدی کنی بعد از پشت بوم بیفتی پات بشکنه بگی خدایا من که خودمو سپرده بودم دستت چرا پام شکست؟).نمیدونین چقدر الان راحت شدم به جایی که هستم به چیزی که هستم  قانعم.خداروشکر.

خاطره-حرف دل جوون 20 ساله



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جرف دل جوون 20 ساله و آدرس kami45.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.