تجربه ها و خاطرات من

شنبه 29 خرداد 1395
ن : کامی

پورن چه بلاهایی که سرمون نمیاره

به نام او

پورنوگرافی دشمن بشریت است نقه سر خط

واقعا دیدن تصاویر محرک جنسی ادم رو از انسانیت دور میکنه . شما بیا یه تفکر کوچولو بکن که تو دین و اتقادات که ای ودش از نظر اصالت ایرانی هم وارد بشیم میبینیم هرجوری حساب کنیم زنا کردن و هوس بازی کثیف ترین کارها محصوب میشه و پشت بندش چقدر بدبتی که نمیاره  حالا منو تو که ارزشمون خیلی بالاست میشینیم هوس بازی های یه عده بدبخت گمراه شده رو نگاه میکنیم و ای تاسف اینجاست که اون ادم ها رو لن نمیدونیم دیگه و کارشون در نظر ما توجیه شدست . این میشه که ماهم میشیم لنگه اونا خدا نکنه البته .

حالا مسائلی که بعد از دیدن تصاویر جنسی پیش میاد به کنار مثلا 1- خودارضایی - 2- اعتیاد پیدا کردن به دیدن اینا   - 3 - راضی نشدن به همسر و روابط عادی و صددرصد با هیجان کمتر از چیزی که تو پورن دیده میشه 4- توقات عجیب و غریب داشتن از همسر 5 - بدترین نکتش اینه که به هرکس چه اشنا چه غیر اشنا نگاه می کنی حتی راجع به اونا هم فکرای بد میکنی دست خودتم نیست و یا حتی فکر بدم نکنی نگاه های چپ و چپ و خلاصه هیز میشی.

نکن برادر من به ذهن و جسمت ظلم نکن

خاطره-حرف دل جوون 20 ساله

:: برچسب‌ها: مضررات پورن, تصاوویر جنسی, اعتیاد , خودارضایی,


دو شنبه 10 خرداد 1395
ن : کامی

سقوط

به نام خدا

منم مثل همه صعود رو خیلی دوست دارم اینکه روز به روز ادم پیشرفت کنه خیلی لذت بخشه ولی زندگی دو رو داره و سقوط هم بخشی از اونه . روزی میاد که سقوط هم خواهیم کرد . واقعا سخته  بر فرض الان من تو محل کارم اختیاراتی داشته باشم و فردا بگن برو کارگر ساده شود واقعا سخت خواهد بود ولی باید باهاش کنار اومد و دوباره پیشرفت کرد

خاطره-حرف دل جوون 20 ساله



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جرف دل جوون 20 ساله و آدرس kami45.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.